Voordat je vrijwilliger wordt willen we graag een goed beeld van je hebben. We vinden het belangrijk dat onze leden onbezorgd kunnen sporten in een veilig sportklimaat en dat ze bij trainers, begeleiders en overige vrijwilligers in veilige handen zijn. Daarom doen we het volgende:
Binnen het team worden de taken opgesplitst en onderling afgesproken wie wanneer de clubtaken uitvoert. Zo heeft iedereen een taak die hem of haar goed past en goed uitkomt in de drukke agenda's. Iedereen komt een keer aan de beurt en de meesten zeggen vervolgens dat ze graag nog eens komen helpen.
De planning van wedstrijden, velden, scheidsrechters en kleedkamers gebeurt door het wedstrijdsecretariaat. Op de dag van de wedstrijd zelf treffen onze bezoekers bij binnenkomst in de kantine de wedstrijdtafel aan.
De wedstrijdtafel is de plek voor de leiders van de elftallen om zich te melden. Hier kunnen zij terecht met al hun vragen over de wedstrijd of over SML. Als vrijwilliger informeer je onze gasten. Onder andere over welke kleedkamer zij kunnen gebruiken, op welk veld er wordt gespeeld en eventuele bijzonderheden van de wedstrijd. Voor spelers en supporters is de informatie over de wedstrijd (veld, kleedkamer, aanvangstijd) ook te zien op beeldschermen in de kantine.
Als gastheer of gastvrouw bij de wedstrijdtafel of achter de bar van de kantine ben jij het eerste contact voor bezoekers van SML. Ook jouw hulp bij evenementen is belangrijk; zonder jouw hulp kan SML deze evenementen niet organiseren. Aan het begin van de competitie krijgt ieder team een schema toegestuurd met daarop de datums waarop het team (spelers of ouders) clubtaken verricht. Dit is één wedstrijddag en minimaal één evenement.
Datum |
Wedstrijdprogramma | Ondersteuning van |
3-sep | Beker | JO 14-2 |
10-sep | Beker / Competitie | JO 14-1 |
17-sep | Beker / Competitie | JO 14-3 |
24-sep | Competitie | JO 15-1 |
1-okt | Competitie | JO 15-2 |
8-okt | Competitie | JO 15-3 |
15-okt | Competitie | JO 8-1/JO 8-2 |
22-okt | Beker / vrij (herfstvakantie) | JO 13-1/ JO 13-2/ JO 13-3 |
29-okt | Competitie | JO 8-3/JO 8-4/ JO 8-5 |
5-nov | Competitie | JO 9-1/ MO 9-1 |
12-nov | Competitie | JO 9-2/ JO 9-3 |
19-nov | Competitie / Beker | JO 19-1 |
26-nov | Competitie | JO 19-2 |
3-dec | Competitie | JO 19-3 |
10-dec | Competitie | JO 19-4 |
17-dec | Inhaal/ beker | JO 19-5 |
14-jan | competitie | JO 10-1/ JO 11-1 |
21-jan | competitie | JO 10-2/ JO 11-2 |
28-jan | competitie | JO 10-3/ JO 11-3 |
4-feb | Competitie / vrij | JO 12-1/ JO 12-2 |
11-feb | Competitie | JO 12-3/ JO 12-4 |
18-feb | Inhaal / vrij (voorjaarsvakantie) | JO 16-4 |
25-feb | Inhaal / vrij (voorjaarsvakantie) | JO 13-2 |
4-mrt | Competitie / vrij | JO 13-3 |
11-mrt | Competitie | JO 16-1 |
18-mrt | Competitie | JO 16-2 |
25-mrt | Competitie | JO 17-1 |
1-apr | Competitie | JO 13-1 |
8-apr | Inhaal / vrij (Pasen) | JO 16-3 |
15-apr | Competitie | JO 17-2 |
22-apr | Competitie | JO 17-3 |
29-apr | Competitie | JO 15-3/ JO 17-3 |
6-mei | Inhaal / vrij (Meivakantie) | JO 15-1/ JO 15-2 |
13-mei | competitie | JO 16-1/ JO 16-2 |
20-mei | Competitie | JO 16-3/ JO 16-4 |
27-mei | Nacompetitie/vrij (Pinksteren) | JO 17-1/ JO 17-2 |
Tijden / aantallen ondersteuning
Gastheer/gastvrouw:
PS. De beeldschermen zijn centraal aangestuurd, dus hoeven niet (meer) bediend te worden.
Barmedewerker:
De bar en keuken staan onder leiding van een ervaren vrijwilliger.
Evenementen '22-'23 taakverdeling
Zie deze bijlage voor de taakverdeling bij verdere evenementen